Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Καλή Χρονιά...

1/5/2015

Comments

 
Καλή χρονιά και καλή αρχή!

Από εδώ φιλοδοξώ να αρχίσω κάτι καινούργιο, μιας και τα ψηφιακά παιχνίδια ακόμα και σήμερα αντιμετωπίζονται με καχυποψία. Φόβος, άγνοια και άγχος από τους γονείς, απουσία ορίων, μηδενική ενημέρωση, μηδενική διαχείριση.

Από την άλλη, είναι τόσες οι παρανοήσεις, με βασικότερη εκείνη που υπαγορεύει πως ο μέσος παίκτης είναι 10 - 18 χρονών.

Αστεία πράγματα! Μόνο και μόνο το διάβασμα στο Λύκειο να σκεφτείς, όχι δε μένει χρόνος για παιχνίδι... Ούτε ανάσα δεν μπορούν να πάρουν τα παιδιά.

Ο μέσος παίκτης είναι πάνω από 30 και ζει και αναπνέει δίπλα μας... ή και μέσα μας πολλές φορές!

Αυτό που θα απασχολήσει αυτή τη σελίδα είναι η τάση των τελευταίων ετών για αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση όλων των βαθμίδων.

Και σε αυτόν τον τομέα στη χώρα μας είμαστε πολύ πίσω. Είναι πραγματικά κρίμα να έχουμε στα χέρια μας ένα τέτοιο εργαλείο και να μην αξιοποιούμε τη δυναμική του. Φυσικά, εδώ δεν έχουμ ελύσει άλλα προβλήματα στο χώρο της Παιδείας...

Από αυτό το site, λοιπόν, θα γίνει μια μεγάλη προσπάθεια να υπάρχει ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις σχετικά με gaming και την εκπαίδευση, παράλληλα με το σταθερό κομμάτι που θα είναι περισσότερο επιστημονικό.

Καλή ανάγνωση και τα λέμε εκεί έξω!!!
Comments

    Author

    Αναστάσιος Κόλλιας, PhD
    Εκπαιδευτικός
    Διδάκτωρ ΕΚΠΑ
    MEd Πληροφορική & Εκπαίδευση

    Archives

    June 2016
    January 2016
    January 2015

    Categories

    All

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.