Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Προσομοίωσης (Simulation)

Τα παιχνίδια αυτά έχουν ως στόχο την προσομοίωση πραγματικών καταστάσεων και έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό την προσπάθεια για την όσο το δυνατόν λεπτομερέστερη απεικόνιση της πραγματικότητας.

Στο είδος αυτό ανήκουν οι εξομοιωτές πτήσεων και οδήγησης, ενώ πρόσφατα πολλά παιχνίδια άλλων ειδών, όπως για παράδειγμα αθλητικά ή στρατηγικής, προσπαθούν να ενσωματώσουν παρόμοια χαρακτηριστικά, ώστε να επιτύχουν την αίσθηση ότι αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα.

Η αίσθηση αυτή δίνεται μέσα από τη χρήση πραγματικών τοποθεσιών για το γραφικό περιβάλλον του παιχνιδιού, αλλά και μέσα από τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν οι μονάδες που χειρίζεται ο παίκτης, είτε πρόκειται για οχήματα είτε για ανθρώπινες μονάδες.

Στα παιχνίδια προσομοίωσης ανήκουν και τα αθλητικά παιχνίδια[1] και τα παιχνίδια αγώνων ταχύτητας[2].

-----------------------------------------------------------
[1] Αθλητικά (sports): Στο είδος αυτό εντάσσονται τα κάθε λογής αθλητικά παιχνίδια, από ηλεκτρονικά παιχνίδια ποδοσφαίρου έως παιχνίδια μπάσκετ, γκολφ, τένις και στίβου. Η απήχηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στο κοινό σε συνδυασμό με την απήχηση των μεγάλων αθλητικών γεγονότων σε παγκόσμιο επίπεδο οδήγησαν στο σημείο ένα τουλάχιστον ηλεκτρονικό παιχνίδι να αποτελεί το απαραίτητο εμπορικό συμπλήρωμα πολλών μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων, σαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

[2] Αγώνων ταχύτητας (driving games): Ο τίτλος είναι αρκετός για να καταλάβει κάποιος το περιεχόμενο του συγκεκριμένου είδους. Πρόκειται για παιχνίδια που αφορούν στην οδήγηση είτε πρόκειται για αυτοκίνητα είτε για μοτοσικλέτες, καρτ, διαστημικά οχήματα, φόρμουλα ένα. Ο παίκτης πρέπει να οδηγήσει το όχημα που έχει επιλέξει και να τερματίσει σε όσο το δυνατόν καλύτερη θέση, προκειμένου να είναι σε θέση να συνεχίσει το παιχνίδι. Καλύπτονται όλοι σχεδόν οι γνωστοί αγώνες ταχύτητας, όπως της φόρμουλα ένα, των αυτοκινήτων «τουρισμού», του παγκόσμιου ράλι και όχι μόνο. Ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει πολλές φορές προσομοιώσεις πραγματικών συνθηκών οδήγησης, με τα οχήματα του παιχνιδιού να αντιδρούν ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τις συνθήκες του δρόμου, κάτι στο οποίο συμβάλει και η χρήση ειδικών χειριστηρίων με τη μορφή τιμονιού, πεντάλ και μοχλού ταχυτήτων.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.