Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Χαρακτηριστικά των Ψηφιακών Παιχνιδιών

Picture

Τεχνολογική Εξέλιξη

Η ανάπτυξη των ψηφιακών παιχνιδιών σηματοδοτήθηκε από τη δημιουργία των πρώτων υπολογιστικών συστημάτων στα μέσα του προηγούμενου αιώνα περίπου. Από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης... [περισσότερα]
Picture

Υπερμεσικός Χαρακτήρας

Τα ψηφιακά παιχνίδια θεωρούνται από πολλούς μία διαρκώς ανερχόμενη μορφή Υπερμέσων ή Πολυμέσων. Ως γνήσια τέκνα της τεχνολογίας και των μέσων που εκείνη παρέχει – ουκ ολίγες φορές... [περισσότερα]

Picture

Δεξιότητες Χρήστη

Όπως  ακριβώς συμβαίνει με το «συμβατικό» παιχνίδι, τα ψηφιακά παιχνίδια απαιτούν από την πλευρά εκείνου ή εκείνων που συμμετέ-χουν συγκεκριμένες δεξιότητες. Οι δεξιότητες αυτές μπορούν να είναι... [περισσότερα]
Picture

Είδη & Κατηγορίες

Σύμφωνα με τον Wolf (2001) η συμμετοχή των παικτών είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την περιγραφή και την ταξινόμηση των ψηφιακών παιχνιδιών. Κάθε είδος παιχνιδιού και κάθε κατηγορία... [περισσότερα]
Powered by Create your own unique website with customizable templates.