Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Teachers4Europe 2015-2016

Τίτλος Εργασίας:
STEM Education in the EU: new skills for the young EU citizens - facts, projects, perspectives
H προσέγγιση STEM αποκτά καθημερινά απήχηση σε γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι προωθείται επίσημα από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα από τη στρατηγική 2010 - 2020 και έχει ως σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς (new skills in the digital era). Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Αύγουστο του 2015 κατέδειξε πως οι δείκτες σε αυτούς τους τομείς παραμένουν χαμηλοί, κυρίως εξαιτίας της απουσίας υλικού και προγραμμάτων σπουδών για ένταξη στο σχολικό πρόγραμμα και της δυσκαμψία πολλών εκπαιδευτικών φορέων για καινοτομίες.

​Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να φέρει σε επαφή τους μαθητές με το STEM, με δράσεις που μπορούν να ενταχθούν λειτουργικά στο πρόγραμμα σπουδών του σχολείου, μέσα από ένα μικρής διάρκειας πρόγραμμα παρέμβασης με στόχο να αξιοποιήσουν δεξιότητες που ήδη κατέχουν οι μαθητές, να τις ενισχύσουν και να αναπτύξουν ακόμα περισσότερες.
​Το πρόγραμμα παρέμβασης είναι προσανατολισμένο στην απόκτηση των παρακάτω 6 (από τις 8 συνολικά) βασικών ικανοτήτων/γνώσεων (σύμφωνα με τη στρατηγική Ευρώπη 2020):
  • Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα
  • Επικοινωνία σε άλλες γλώσσες (πολυγλωσσία)
  • Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την τεχνολογία
  • Ψηφιακή ικανότητα (χρήση τεχνολογίας)
  • Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη
  • Μαθαίνοντας να μαθαίνεις (learning to learn)
Παράλληλα, έγιναν επιλογές με συγκεκριμένα κριτήρια, όπως η δυνατότητα λειτουργικής ένταξης στο ήδη υπάρχον πρόγραμμα σπουδών του σχολείου χωρίς ιδιαίτερες παρεμβάσεις και τροποποιήσεις, η εκμετάλλευση στο έπακρο των βιωματικών δραστηριοτήτων που προτείνονται από τα σχολικά εγχειρίδια, η ενσωμάτωση και αξιοποίηση νέων ψηφιακών εργαλείων για τη διδασκαλία ή την αξιολόγηση γνωστικών αντικειμένων, ηαξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων που παρέχει το σχολείο στους μαθητές με σκοπό την παράλληλη εκμάθησή τους, η αναβάθμιση του ψηφιακού εγγραμματισμού (digital literacy) των μαθητών στα πλαίσια του μαθήματος των Νέων Τεχνολογιών, η εισαγωγή της εκπαιδευτικής ρομποτικής στο βασικό και στο διευρυμένο πρόγραμμα του σχολείου, η συνεργασία με άλλα τμήματα, εκπαιδευτικούς, σχολεία και φορείς, η διάχυση της πληροφορίας στη σχολική και την ευρύτερη κοινότητα.

teachers4europe_2016_kollias.pdf
File Size: 932 kb
File Type: pdf
Download File

presentation_Τ4Ε_2016_kollias.pdf
File Size: 2289 kb
File Type: pdf
Download File


Picture
Home | About | Contact
© 2015 | 2020 Anastasios Kollias. All rights Reserved.
Picture
Proudly powered by Weebly