Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Στρατηγικής (Strategy)

Τα παιχνίδια στρατηγικής βασίζονται στις στρατηγικές ικανότητες του παίκτη, στις ικανότητές του δηλαδή να εκμεταλλεύεται και να κατευθύνει τις μονάδες του με τρόπο που να επιτυγχάνει τους σκοπούς που θέτει το σενάριο.

Ο παίκτης καλείται να οδηγήσει, συνήθως, τα στρατεύματά του στην τελική επικράτηση μέσα από πεδία μαχών, τα οποία τοποθετούνται στο μέσο μεγάλων πολέμων που συγκλόνισαν την ανθρωπότητα κατά τη διάρκεια των αρχαίων χρόνων, του Μεσαίωνα ή της σύγχρονης ιστορίας, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που οι μάχες μεταφέρονται σε ονειρικούς κόσμους ή στο διάστημα, ενώ περιλαμβάνουν και στοιχεία διαχείρισης πόρων[1], αφού η δημιουργία, ο εξοπλισμός και η συντήρηση των μονάδων εξαρτάται από την εύρεση και εκμετάλλευση πρώτων υλών, τη δημιουργία κτιρίων και την τεχνολογική και πολιτισμική εξέλιξη.

Τα παιχνίδια στρατηγικής διακρίνονται σε αρκετά επιμέρους είδη ανάλογα με τον τρόπο εξέλιξης της δράσης και το περιεχόμενο, όπως στα παιχνίδια στρατηγικής πραγματικού χρόνου (“real time strategy”), σε εκείνα που η δράση εκτυλίσσεται σε γύρους (“turn - based strategy”), στα δικτυακά που συμμετέχουν πολλοί παίκτες ταυτόχρονα (“Multiplayer Arenas”), σε εκείνα που υπερασπίζεσαι μια τοποθεσία – φρούριο (“Tower Defense”), στα Ιαπωνικά (“Japanese”) κ.ά.

-------------------------------------------------------
[1] Διαχείρισης Πόρων (resource management): Τα παιχνίδια διαχείρισης πόρων μοιάζουν αρκετά στα παιχνίδια στρατηγικής, μόνο που πλέον οι στρατηγικές ικανότητες μετασχηματίζονται σε ικανότητες διοίκησης και διαχείρισης συγκεκριμένων πόρων. Σκοπός είναι η δημιουργία και ανάπτυξη μιας πόλης, ενός πολιτισμού ή ακόμα και μιας ολόκληρης αυτοκρατορίας με τον παίκτη να διαχειρίζεται όλα τα θέματα που αφορούν τους πολίτες ή υπηκόους του - οικονομικά, πολιτιστικά, εκπαιδευτικά, στρατιωτικά, θρησκευτικά, εργασιακά - ενώ τα σενάρια αντλούνται από ολόκληρο το φάσμα της ανθρώπινης ιστορίας, με έμφαση στους μεγάλους πολιτισμούς της αρχαιότητας και των νεότερων χρόνων.
Home | About | Contact
© 2015 | 2020 Anastasios Kollias. All rights Reserved.
Picture
Proudly powered by Weebly