Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Εκπαιδευτικά Προγράμματα


Picture
Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
·         η αξιοποίηση του παιχνιδιού “Age of Empires” σε έρευνα / σχέδιο εργασίας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος «Το Νησί των Φαιάκων» στο 33ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου. Στην έρευνα συμμετείχαν μαθητές (39 συνολικά) από δύο τμήματα της Ε΄ τάξης. Την επιστημονική ευθύνη και το συντονισμό είχε ο Ι. Κεκές, ενώ την ευθύνη [περισσότερα]

Το Χαμένο Νησί
Ένταξη των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση: αυτή υποβάλλεται μέσα από ένα νέο πρίσμα, το οποίο διαφέρει από όλες τις πρόσφατες προσεγγίσεις στα ακόλουθα σημεία: ένταξη της διαδικασίας σχεδιασμού ψηφιακών παιχνιδιών στα πλαίσια των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Ευέλικτης Ζώνης, με βάση τους άξονες που θέτουν [περισσότερα]
Picture

Picture
Αεί Παίζειν... Ψηφιακά!
Η ανάγκη να διερευνηθούν οι στάσεις των σημερινών μαθητών απέναντι στο παραδοσιακό παιχνίδι, να αναδειχθεί, αφενός, η σχέση τους (των παιδιών) με τις συσκευές αναπαραγωγής (κονσόλες, παιχνιδομηχανές) και, αφετέρου, οι ιδιαίτερες συνήθειες και συμπεριφορές απέναντί τους. Η μετάβαση των παιδιών από παίκτες – χρήστες του λογισμικού σε σχεδιαστές. [περισσότερα]

Home | About | Contact
© 2015 | 2020 Anastasios Kollias. All rights Reserved.
Picture
Proudly powered by Weebly