Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Αεί Παίζειν... Ψηφιακά!

1. Τίτλος προγράμματος/Γενικό θέμα: Παιδί και Παιχνίδι

2. Επιμέρους θέματα
  • Στάσεις των σημερινών παιδιών απέναντι στο παραδοσιακό – συμβατικό παιχνίδι.
  • Στάσεις των σημερινών παιδιών απέναντι στο ψηφιακό παιχνίδι.
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης.
  • Παιχνίδια όλων των κατηγοριών που συμβάλλουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και την απόκτηση γνώσεων.
  • Πρωτόκολλο επιθυμητής στάσης απέναντι στα ψηφιακά παιχνίδια και υγιών συμπεριφορών κατά την ενασχόληση με αυτά.
  • Δεξιότητες που αναπτύσσουν – αξιοποιούν οι μαθητές κατά τη διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης ψηφιακού παιχνιδιού.

3. Κριτήρια επιλογής του θέματος - Σκοπός :

Η ανάγκη να διερευνηθούν οι στάσεις των σημερινών μαθητών απέναντι στο παραδοσιακό παιχνίδι, να αναδειχθεί, αφενός, η σχέση τους (των παιδιών) με τις συσκευές αναπαραγωγής (κονσόλες, παιχνιδομηχανές) και, αφετέρου, οι ιδιαίτερες συνήθειες και συμπεριφορές απέναντί τους. Η μετάβαση των παιδιών από παίκτες – χρήστες του λογισμικού σε σχεδιαστές. Η διαθεματική προσέγγιση της ύλης της τάξης μέσα από πρωτότυπες και πρωτοποριακές δραστηριότητες για τους μαθητές.

4. Διάρκεια & χρόνος έναρξης του Προγράμματος:

Δεκέμβριος 2013 με Μάιο 2014

5. Δραστηριότητες - Δράσεις και ο στόχος που εξυπηρετούν:
  • Κατασκευή ερωτηματολογίων για έρευνα στο σχολείο σχετικά με τις στάσεις των μαθητών απέναντι στο παιχνίδι κάθε τύπου
  • Παρουσίαση και γνωριμία με αγαπημένα παιχνίδια, «συμβατικά» και ψηφιακά.
  • Διεξαγωγή μαθημάτων (Ιστορία, Γεωγραφία, Ξένες Γλώσσες, ΤΠΕ, Μαθηματικά κ.α.) με τη χρήση ψηφιακών παιχνιδιών ως υποστηρικτικό – εποπτικό υλικό.
  • Κατάρτιση πρωτοκόλλου «σωστής» - επιθυμητής συμπεριφοράς κατά την ενασχόληση με τα ψηφιακά παιχνίδια.
  • Σχεδιασμός ψηφιακού παιχνιδιού στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης. Παραγωγή του «εγχειριδίου σχεδιασμού» και του περιεχομένου.
  • Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού με τη χρήση κατάλληλων πακέτων λογισμικού.
  • Έρευνα για την αξία και τη σημασία του παιχνιδιού για τον άνθρωπο και τον πολιτισμό του.

Σχέδια Δράσης

Ενδεικτικά σχέδια δράσης που πραγματοποιή-θηκαν στα πλαίσια του Project έχουν να κάνουν με την Ημέρα Διαπραγμάτευσης, όπου γίνεται συνοπτική παρουσίαση των δράσεων από τους μαθητές, σχεδιασμό λογότυπου και παρουσίαση - ενημέρωση - συζήτηση με ειδικό επαγγελματία που επισκέφτηκε το σχολείο.
Παρουσίαση Project
File Size: 715 kb
File Type: pptx
Download File

logo_ask_the_expert.pdf
File Size: 214 kb
File Type: pdf
Download File

draseis_2013_2014.pdf
File Size: 34 kb
File Type: pdf
Download File


Κυνήγι Θησαυρού

Τα ψηφιακά παιχνίδια τύπου Memory που φτιάχθηκαν για τη δράση "Κυνήγι Θησαυρού" στα πλαίσια του αποκριάτικου πάρτι του σχολείου.
memory_nipio_ab.zip
File Size: 985 kb
File Type: zip
Download File

memory_gdest.zip
File Size: 491 kb
File Type: zip
Download File


Παιχνίδι Επίδειξης

Την ημέρα του 2ου Φεστιβάλ Αειφορίας, οι γονείς είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε ένα απλό ψηφιακό παιχνίδι που κατασκευάστηκε από τους μαθητές με χρήση του software "3D Gamemaker".
ice_rally.exe
File Size: 14591 kb
File Type: exe
Download File


Demonstration Level

Με τη χρήση του software "Mission Maker" αποτυπώθηκε ψηφιακά ένα επίπεδο που σχεδιάστηκε από τη μαθήτρια Αγγελική Σπανού-Καπαντώνη.
*Σημ.: για την αναπαραγωγή του αρχείου είναι απαραίτητη η δωρεάν εφαρμογή Mission Player.
team_2.playmission
File Size: 31073 kb
File Type: playmission
Download File

Home | About | Contact
© 2015 | 2020 Anastasios Kollias. All rights Reserved.
Picture
Proudly powered by Weebly