Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία
Picture

Αναστάσιος Κόλλιας, PhD

Εκπαιδευτικός
Συνιδρυτής του MellonLAB [mellonlab.gr]
Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών
M.Ed. Πληροφορική & Εκπαίδευση (ΕΚΠΑ)
​LEGO Education Academy Certified Teacher Trainer
Πτυχιούχος Ηλεκτρικής Κιθάρας
Πτυχιούχος Αγγλικής Γλώσσας
Γεννήθηκα στην Αθήνα το Μάιο του 1976. Είμαι Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο ολοκλήρωσα και τις Μεταπτυχιακές μου σπουδές (Τομέας Μαθηματικών & Πληροφορικής, κατεύθυνση: Πληροφορική στην Εκπαίδευση), με αρκετές εργασίες στο ενεργητικό μου με θέμα το Εκπαιδευτικό Λογισμικό, τα Ψηφιακά Παιχνίδια και το Διαδίκτυο.

Συμμετείχα στο Έργο Πιλοτικής Εφαρμογής των Υπολογιστών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση "Το Νησί των Φαιάκων" (ΕΠΕΑΕΚ / ΥΠΕΠΘ) από τη θέση του Υπεύθυνου Παιδαγωγικών Θεμάτων, ως Εκπρόσωπος του Παιδαγωγικού ΤΜήματος Δ. Ε. Αθήνας και ως Επιμορφωτής στο 33ο Δημ. Σχ. Περιστερίου που συμμετείχε στο Πρόγραμμα.

Η Διπλωματική μου Εργασία είχε ως θέμα το Σχεδιασμό, την Ανάπτυξη & την Αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Κόμβου στο Διαδίκτυο, όντας ο σχεδιαστής και διαχειριστής του δικτυακού κόμβου του Έργου "Το Νησί των Φαιάκων", αλλά και του δικτυακού τόπου του Παιδαγωγικού Τμήματος της Αθήνας, του Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών "Αλέξανδρος Δελμούζος" και του εκπαιδευτικού λογισμικού κυκλοφοριακής αγωγής "Το Άρμα του Ήλιου" για τα έτη 2000 - 2003.

Το 2014 ολοκλήρωσα τη Διδακτορική μου Διατριβή με θέμα "Συνεργατική μάθηση μέσα από διαδικασίες Σχεδιασμού Εκπαιδευτικού Λογισμικού" και αναγορεύτηκα Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Από το 2003 εργάζομαι ως Εκπαιδευτικός στην Ιδιωτική Εκπαίδευση. Έχω συμμετάσχει στην ομάδα συγγραφής του βιβλίου "Αρχικά Βήματα στους Υπολογιστές" (σχεδιασμός, ανάπτυξη και επιμέλεια συνοδευτικού ψηφιακού υλικού), στη ομάδα συγγραφής των Σχολικών Εγχειριδίων Μαθηματικών του ΥΠΕΠΘ για τη Β΄, Δ΄& Ε΄Δημοτικού και στην ομάδα συγγραφής του βιβλίου "Το Μαγικό Σχολείο των Μαθηματικών". Το 2015 ολοκληρώσαμε με το φίλο & συνάδελφο Α. Τριανταφυλλίδη μία ψηφιακή εκπαιδευτική εφαρμογή για τα Μαθηματικά Γ΄Δημοτικού Κύπρου για λογαριασμό της Hellenic.

Έχω συμμετάσχει σε αρκετά συνέδρια και ημερίδες με ανακοινώσεις, έχω λάβει μέρος σε επιμορφωτικές δράσεις σε ολόκληρη τη χώρα με αφορμή τα σχολικά εγχειρίδια των Μαθηματικών και τα Ψηφιακά Παιχνίδια. Υπήρξα πιστοποιημένος Επιμορφωτής του προγράμματος "Κοινωνία της Πληροφορίας" για το Π.Τ.Δ.Ε. Αθηνών, έχω εργαστεί ως επιμορφωτής στα πλαίσια του Προγράμματος "Εξομοίωσης" Δασκάλων, ως φροντιστής σε Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών για την προετοιμασία δασκάλων για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ και ως Επιμορφωτής / Πολλαπλασιαστής σε σχολεία την πρώτη χρονιά εισαγωγής των νέων σχολικών εγχειριδίων.

Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στην ηλεκτρική κιθάρα και στη μοντέρνα θεωρία της μουσικής (Ωδείο Μουσικής Πράξης / UWL - LCM), οι μουσικές μου σπουδές περιλαμβάνουν φωνητική/ορθοφωνία, κλασική κιθάρα, μελωδικό και ρυθμικό σολφέζ, κλασική θεωρία και χωρωδία, songwriting, έχοντας διδάξει για δύο έτη ηλεκτρική κιθάρα στο Εθνικό Ωδείο, παρ. Π.Ψυχικού - Φιλοθέης.

Αυτή την περίοδο, εκτός από την έκδοση του "Digitalgames.edu.gr" και την έκδοση του "Μικρού Οδηγού Επιβίωσης", ασχολούμαι με τη σύνθεση και ενορχήστρωση μουσικών έργων, την Εθνική Ομάδα Ρομποτικής FIRST Global στην οποία είμαι προπονητής/μέντορας και την εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από βιωματικά projects και διδασκαλίες στα πλαίσια του mellonLAB.
ΚΟΛΛΙΑΣ_ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ_ΤΕΛΙΚΟ_2020_ΠΛΗΡΕΣ_ΝΕΟ.pdf
File Size: 982 kb
File Type: pdf
Download File

Home | About | Contact
© 2015 | 2020 Anastasios Kollias. All rights Reserved.
Picture
Proudly powered by Weebly