Digitalgames.edu.gr
Επικοινωνία:
  • Αρχική
  • Ψηφιακά Παιχνίδια
    • Ορισμός
    • Χρονολόγιο
    • Χαρακτηριστικά
    • Κατηγορίες >
      • Δράσης (Action)
      • Στρατηγικής (Strategy)
      • Προσομοίωσης (Simulation)
      • Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)
      • Ρόλων (Role Playing Games - RPG)
      • Περιπέτειας (Adventure)
      • Άλλου τύπου (Other)
      • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Προστιθέμενη Αξία >
      • Η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού
      • Η παιδαγωγική αξία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
      • Γνωστικά Αποτελέσματα
      • Κοινωνική Συμπεριφορά
      • Ψυχοσυναισθηματικά Αποτελέσματα
      • Θεραπευτικά Αποτελέσματα
    • Πολιτισμικό Φαινόμενο
    • Κοινωνικό Φαινόμενο
    • Αισθητικό Φαινόμενο
  • Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών
    • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη / GDD
    • Διαγράμματα Ροής
    • Προεκτάσεις για την Α΄ βάθμια Εκπαίδευση
  • Ψηφιακά Παιχνίδια στην τάξη
    • Εκπαιδευτική Αξιοποίηση
    • Η Διεθνής Εμπειρία
    • Η Ελληνική Εμπειρία
    • Αξιολόγηση
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας
    • Σεμινάριο στην Κάρυστο
    • Το Χαμένο Νησί
    • Αεί Παίζειν... Ψηφιακά
    • Teachers4Europe
    • :/Coding from the Start_
  • Ψηφιακή Αφήγηση
    • Αφηγηματικές λειτουργίες των ψηφιακών παιχνι&delt
  • Συστήματα Διαβάθμισης
    • PEGI
    • ESRB
  • Blog
  • Συνδέσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βιογραφικό
  • Επικοινωνία

Ανοικτής αρχιτεκτονικής (Open world / Sandbox)

Τα παιχνίδια ανοικτής αρχιτεκτονικής έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθιση την τελευταία δεκαετία, από τη στιγμή που οι τεχνολογικές εξελίξεις επέτρεψαν στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν γεννήτριες μη πεπερασμένων εικονικών κόσμων. Αυτό σημαίνει πως ο παίκτης έχει την ευκαιρία ή την επιλογή να περιηγείται στον κόσμο του παιχνιδιού ή να τον δημιουργεί ο ίδιος κατά το δοκούν.

Σε αυτή την κατηγορία συναντάμε συνήθως παιχνίδια κατασκευών, όπως το “Minecraft”, στο οποίο ο παίκτης χρησιμοποιεί οικοδομήσιμα κομμάτια και δημιουργεί τους δικούς τους αχανείς ψηφιακούς κόσμους, ή παιχνίδια ρόλων στα οποία ο παίκτης έχει την επιλογή να ακολουθήσει την ιστορία που έχουν αναπτύξει οι σχεδιαστές ή να την αγνοήσει και να περιπλανιέται αυτόβουλα στον κόσμο του παιχνιδιού, δημιουργώντας την προσωπική του ιστορία (π.χ. σειρά παιχνιδιών “Elder Scrolls”).

Powered by Create your own unique website with customizable templates.